Caruso
Senkit sem ölnek meg annyira, hogy a halála előtt ne tudjon még tíz percet énekelni!
Brüsszel nem tud gyűlölni
2022.07.09. 08:53 caruso_
Szólj hozzá!
Címkék: beszámoló Giacomo Meyerbeer Hugenották Théâtre Royal de la Monnaie Olivier Py Evelino Pidò Karine Deshayes Alexander Vinogradov Enea Scala Vittorio Prato
La petite mort
2022.06.29. 07:54 caruso_
Szólj hozzá!
Címkék: beszámoló Ábrahám Pál Bál a Savoyban Komische Oper Berlin
Kincs, ami nincs
2022.06.22. 09:14 caruso_
3 komment
Címkék: beszámoló Elisabet Strid Franz Schreker Christof Loy Deutsche Oper Berlin Der Schatzgräber Marc Albrecht
Egymást kacagjuk…?
2022.06.07. 08:27 caruso_
Szólj hozzá!
Címkék: beszámoló Staatsoper Berlin Otto Nicolai A windsori víg nők
Kinyílott a pálma. Megírom.
2022.06.01. 08:35 caruso_
Olcsó közhely, hogy színházba járni ünnep. Elsősorban azért, mert ahhoz, hogy egy előadás valóban ünneppé nemesedjen, mind a színpadon, mind a nézőtéren igen sok külső és belső tényező szerencsés és legtöbbször kiszámíthatatlan együtt állása szükséges. Megmagyarázhatatlan például, hogy mi tarthatta…
1 komment
Címkék: beszámoló Mundruczó Kornél Richard Wagner Tannhäuser Kent Nagano Georg Zeppenfeld Klaus Florian Vogt Christoph Pohl Staatsoper Hamburg Jennifer Holloway Tanja Ariane Baumgartner
Erdő szélén házikó
2022.05.24. 08:28 caruso_
Szólj hozzá!
Címkék: beszámoló Fidelio Ludwig van Beethoven Kent Nagano Andreas Bauer Kanabas Staatsoper Hamburg Jacquelyn Wagner
A Lenin-fiúk mindig visszajönnek
2022.05.20. 17:18 caruso_
A 20. századi operatörténet egyik különös remeke az 1957-ben Milánó számára íródott Karmeliták beszélgetései. Francis Poulenc a műfaj, de a saját életművén beül is egyedit alkotott, egy olyan hagyományosnak tűnő operát, melyben valójában szinte szétfeszíti a zenedráma megszokott kereteit. Karmeliták…
Szólj hozzá!
Címkék: beszámoló Kent Nagano Francis Poulenc Staatsoper Hamburg Nikolaus Lehnhoff Mojka Erdmann
Schlumberger Tóni kelepcébe kerül
2022.05.06. 08:32 caruso_
„– Hé, tovább kell mennünk! – De a kocsinak annyi! – Akkor nem mehetünk tovább…” – ezzel a meglepő és németül sokkal erősebben hangzó párbeszéddel kezdődik az 1930-as évek egyik legizgalmasabb zenés színpadi műve, az igen hosszú című Mahagonny városának felemelkedése és bukása. Kurt Weill és Bertolt…